
Reviews

Xandie
2 months ago

2.4
goghjaaa.... habeja
schuimt teveel. Dessert moet pas na het eten

Jente D
@ De hofnar9 months ago

3.1

Xavier M
3 years ago
3.7

Timo B
@ Grand Café Centerparcs7 years ago

3.0
Smaakt bij de gourmet ☺️
Gijs B
7 years ago
5.0
Gijs B
7 years ago
5.0

Dieter G
7 years ago

5.0