
Reviews

Tuinie
2 years ago

2.7
Fris biertje. In het zonnetje smaakt ie best aardig
Jan-Peter W
4 years ago
2.5
Yann L
7 years ago
3.4
Gregb63
7 years ago
2.0

Drumbokkie
7 years ago
3.0
Een prima bier. Als een tussenwoning met dakkapel.

BorisBerlijn
7 years ago
4.0
Lekker zacht en zoet

Bentech
7 years ago
4.1

Decius
7 years ago
2.0

Thomas S
@ Beerwulf7 years ago

2.5
Ok

Beer Hunter
7 years ago

3.6