
Reviews
Derity
2 months ago
3.3
jari
7 years ago
2.9

Maya
11 years ago
3.5
Tykkäsin, vähän lämmetessään parani edelleen. Kiva sävyisä dunkel, en mä tie miten jouluisa tämä nyt oli, mutta ehkä vähän mausteinen. Puhdas vehnäisyys ei kauheen vahvana.

Horn600
11 years ago
2.5
Pikkaisen ohut vehnä.

Honaster
11 years ago
4.0

Pertti E
11 years ago

2.0
Pikkuisen pliisu

Pertti E
11 years ago

3.5
Pehmeä, miellyttävä tuoksu ja pyöreä suu tuntuma

Pertti E
11 years ago

3.0
Ei ihan ykkösluokkaa mutta juotava olut

Saka
11 years ago
4.0
Hyvää on ei ihan tumman valjensä makuu yllä.