
24,0 EBU. 13,5 'P.
IBU:24
Reviews
TS
6 days ago
3.5

Riku K
20 days ago

2.5
5.2% versio Riikan kentällä panimon baarista.
Väri on vähän punertavan tumman ruskea ja läpikuultava.
Tuoksu on ruisleipämäinen, mämmiä, tummaa mallasta, vähän tunkkaisuutta omaan nenään. Auetessaan tulee hedelmää ja tunkkasuus häviää.
No tuota ei nyt mikään huippu olut omaan makuun ainakaan. Mämminen, alkot tulee läpi, makea, katkera, hyvin tumman maltainen. Yleensä tykkään tummista oluista mutta tämän kanssa joutuu kyllä irvistelemään. Eikä se muutenkaan oluen kanssa ole hyvä merkki varsinkin kuin olut on 5.2%.
No, kyllä tässäkin maku muuttuu kun hengittelee lasissa. Silti omaan makuun liian mämminen ja makea. Hyvin paljon ruisleipää. Tuhti tämä kyllä on voltteihin nähden. Liian siirappinen
Hofnar1978
1 month ago
2.3

Hennessy
@ Bum Bum1 month ago

3.2
Hyvä tumma olut.
Kalevi H
@ Cakes & Bakes, Riga Airport1 month ago
3.2

Kuokkanen M
@ Riga motor museum4 months ago

2.3
Dessert in a museum. Surprisingly roasty for a dark lager.
Bjohnnyh
7 months ago
3.7
Allan Matson
9 months ago
3.1

Zules
10 months ago

3.2
Jt
10 months ago
3.3