
Detta lageröl är kraftigt maltig och är balanserad med en lätt markerad beska. Malten består utav Pilsner och Münchener som har kombinerats med tysk humle. Mixen är väl avvägd för att få en balanserad beska och en utsökt maltighet. Ölet har en väl anpassad fyllighet och kropp.
Reviews
Anders Nordström
22 days ago
3.1

rÖLan
1 month ago

3.5
Färdölen är viktig flr hälsan

VeeJii
@ Systembolaget2 months ago
2.7
Jeps nääs juu päivää.
Kyllä tämäkin menee

rÖLan
@ Soldäck och öldrickningsplats2 months ago

1.9
Ingen guld i denna källa denna gång
Björnesjö E
2 months ago
3.7
Filip
2 months ago
4.0

rÖLan
@ Ekonomikumparken2 months ago

3.5
Valborg o guldkällan

Wille00
2 months ago

2.0
En vanlig öl, tycker inte den är svingod tyvärr.
Dålig APK på burken också.

Antti Espoo
@ Systembolaget Haparanda3 months ago
2.8

Stindebinde
@ Systembolaget Piteå3 months ago

3.2
Joojoo hyvä raikas mieto, saa zen tilan lähentymään