
IBU:30
Reviews

Robin Savoye
3 months ago

3.7
Lekker blond biertje, word er wel dorstig van

Wayne Johnson
3 months ago

2.0
Vähän tunkkainen ja hiivainen. Näissä kaipaa hedelmää ja raikkautta.
Jean-Paul D
@ Thuis6 months ago

3.5
Fruitige hoppige mout smaak en droog bittere afdronk
Zoran
7 months ago
2.9

Rune
@ Bier Central Ghent8 months ago

3.2

Suinulan Sieppo
@ Hoptimaal1 year ago

3.3

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

3.4
Kevyesti vaahtoava blondi.
Todella helppoa juotavaa.
Menee janojuomanskin mainiosti.
Maussa mallasta, kevyttä humalointia ja vähän hiivaisuutta.
Jälkimaussa vasta kuiva humalointi maistuu hieman voimakkaammin.
Paljon köykäisempi rungoltaan ja maultaan, kuin mihin yleensä on belgi-blondeissa tottunut.
Ainakin saunan jälkeen tämä toimii ihan mainiosti.

P'titBen
1 year ago
2.8
B N
2 years ago
2.5

Jordan L
@ Expé2 years ago

2.3