
Reviews

Julio G
3 months ago
3.0

RulSnake
@ Andorra7 months ago

2.5
Una Brown ale que sabe más a una lambica, toques muy ácidos que recuerda a una sidra. No apta para todos los gustos..

Calvorotas
@ Blot7 months ago
1.6
En vez de Brown ale parece una lambic. No me gustó.

Jose Miguel M
7 months ago
2.9

JDSegura
@ Factory11 months ago

3.6

Seb
2 years ago
2.9

Jonde
2 years ago

3.0

vimpula
@ CCA Centre Comercial Andorrà2 years ago

2.0

Tryffelisika
@ Andorra2 years ago
3.2
Lisää tätä paikallista. Tummaa ja maukasta.

Tooli
@ Andorra2 years ago

3.0
Andorra after ski jatkuu. Kahvinen ja hämmentävän tahmea, mutta jää vähän laimeaksi.