
Reviews
Viveiro
18 days ago
0.9

Laakso L
3 months ago
4.0
Hyvä alkoholiton olut. Parempi viileänä ei kylmänä
Hese O
7 months ago
3.0

Lucalja
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti8 months ago
2.0
=[], ok
aff3
8 months ago
3.5
Luulin lageriksi, mutta tämähän oli enemmän blanc tyyppinen maultaan. Ostan toistekin jos vastaan tulee.

Erno
9 months ago

2.0
Ihan kelpo holtiton. Sama tuttu maku, joka muissakin holittomissa.
Zaphood
10 months ago
3.0
Pähkinänruskea kirkas olut. Vaahto on valkoinen, kevyt. Tuoksu on maltainen.
Maku on kevyehkö, maltainen ja pehmeä
Loppumaku on kevyt ja maltainen
Hyvä alkoholiton!
MakeJ
10 months ago
2.6
Tummahko kirkas olut kevyellä valkoisella vaahdolla. Maku hieman outo, suussa pyöreä, vaisu, sellainen kuin monissa alkoholittomissa.

Sammy
11 months ago
3.5
Ihan jeppis saunaolut
Galu Galu
1 year ago

3.4