
Reviews
Roy L
@ Alko Kristiinankaupunki21 days ago
3.6

Antti M
@ Alko Kauppakeskus Lauttis4 months ago

3.4
Pätevä siideri.
Hyvänmakuista ja laadukasta juomaa.

ErZi2cv
6 months ago
3.2
elwier
6 months ago
3.3

Toni
@ Alko Prisma Joensuu7 months ago
3.3
Hyvä omena siideri. Ei liian makea, hapokas.
0,5 plo

Jagge
@ Bierhaus München7 months ago

3.2

H V
@ Alko Kaakkuri8 months ago

4.4
Henneyn makea on kuivempi kuin moni Upcider. Syksyn lehdet muusina kadulla.

PaKe
@ Alko Graani Mikkeli11 months ago
4.2
Erinomainen siideri, ei liian makea.

Mela
1 year ago
3.5

Jo Iso P
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa1 year ago

1.6
Mä taas lokkina 😁Rouva tuumas et ihan jees, tuoksuu voimakkaasti omenaviinietikalle.