
Reviews
lon.etie
1 month ago
3.0

Matthou_6
3 months ago
3.6
Koslowski
@ Dundess Deli & Bar & Grill5 months ago
3.5
Melko tömäkkä ipa, jonka jälkimaku on melko voimakas ja kantava. Varsin onnistunut olut. Lokaatio sinnepäin, Reubens Deliä ei löytynyt.
Dubnjoy000
7 months ago
3.1
Jani S
8 months ago
3.8
Dantin A
11 months ago
4.2

R0m
@ Jack flat1 year ago

3.4

Simon Nadeau
1 year ago

4.2

Ville M
1 year ago
3.0

Julien
2 years ago
3.5