
Reviews

maissu
@ Rhodes23 hours ago

4.0
Oikein jees seuraavan aamun särkyjen voiteluun. Tosi makea, tosi hyvä ja tosi vahva.🍓🍋🟩🇬🇷
//
Medicine for those of you who don't feel very strong, yet. But soon will.🍓🍋🟩🇬🇷
Vipers J
3 months ago
4.5

Lauri
@ Discandooo Online Shop7 months ago

4.3
Pitkästä aikaa uusintamaistoon:
Hailakan mansikkaisen vaaleanpunaista ja täysin kirkasta. Olematon vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja hämmentävän aidon mansikkainen sekä kepeän ja kirpakan limemäinen.
Maku maukkaan, makean, runsaan ja melko aidon mansikkainen sekä hentoisen ja kirpakan limemäinen.
Hyvät ja tyylissään tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Oikein maukas ja mukavasti juotava mansikkasiideri. Kesä ja kopallinen tätä kiitos!
Horton D
1 year ago

3.0

Hilmis
@ Metaxa Hotel1 year ago

0.5
Tucker L
1 year ago
2.0

Navila #77
2 years ago

4.0
... .
2 years ago
1.5

Zwunda
@ Brenkku-Studio3 years ago
4.0
Todella hyvä siideri ja prosentteja on sopivasti 😉

Sillotällö
3 years ago

3.9
Hemmetin hyvää siideriä, pitkässä juoksussa voi mennä hieman liian makeaksi. Prosentteja on kivasti ja ylipäätään oikein kiva.