
Reviews

Fahlsten
3 years ago
2.9
Rätt intetsägande.

Mr Stream
3 years ago
3.7

Roywenk
5 years ago
4.0
Bra dubbelbock, men inte så smakrik som jag hade förväntat mig

Krusecontrol
7 years ago
3.8

Ztal Schwarzes
7 years ago
3.3

Gorton
8 years ago
4.1

Gorton
@ Bishops Arms i Örnsköldsvik8 years ago