
Reviews

Igge A
5 years ago
3.0
Mörk och fin färg men den luktar inte så mycket. Smaken är karamell lite jordtoner. Gommen fylls av smak och den här väldigt lite beska.

Bonne1978
5 years ago
3.5
Tomixen
5 years ago
3.6

Helper
6 years ago

1.7
Lite för mycket mancave för mig. Tegelsten smak.

Johan W
@ Systembolaget Oskarshamn6 years ago

4.0
Rund och fin med bra kolsyra.
Dan H
7 years ago
3.0
Manno
8 years ago
3.5