
Reviews
Jonas
@ Isetan department store Shinjuku2 years ago

3.5
Kipakka pale ale. Ensimmäinen hörppy ei ihan vakuuttanut, mutta parani jatkossa. Aika mukavasti kitkerä, eikä turhia makeuksia tai ylimääräisiä mausteita. Sushien kanssa uppoaa kivasti.

Lauri E.J. H
8 years ago
3.0