
Reviews
LITTLEPOULET
6 years ago
4.1

Hasse67
@ Hasses Ölkällare7 years ago

3.5

Johan L
7 years ago
3.5

NuttyPeter
7 years ago
4.5
Sour, rich and a pretty intense color. Good choice of a Berliner any day.

Joakim P
7 years ago
3.6
Stabil pjäs men hade önskat mer syra och mer tyngd.

Roywenk
7 years ago
3.5
Lite tamare än jag trodde, men helt OK!

Juho L
@ Systembolaget Oskarshamn7 years ago

3.6
Hyvää mutta sellainen siiderimäinen makeus häiritsee. Mansikka ja päärynä kopparbergin vivahde. Silti oikein hyvin juotavaa.

Dricki
@ Holms hus.7 years ago

3.4
Marie
@ La Kav7 years ago
3.0

Viskisieppo
@ Sitko Pizza & Bar7 years ago
3.0