
Reviews

Hasse67
@ Hasses Ölkällare7 years ago

3.2

Salcin
@ Niclas Gästgifveri8 years ago

3.5
Mycket smak. Kraftig lager med fin färg och krona.

Mathias M
@ Nolhyltan B&B8 years ago

3.5
En mycket trevlig öl med en fin fyllig smak. Rostade toner och härlig beska.