
Reviews

Hasse67
7 years ago

4.0
hiekalahti
7 years ago
5.0

T. Holm
@ Holms hus.8 years ago
4.5
Bra beska, grumlig. Väldigt bra vinter ipa.

Fahlsten
8 years ago
4.0

Andy
@ Systembolaget Visby8 years ago

4.0
Gillar den grumliga färgen. Härlig smak av humlen, men lite försiktig beska.