
An Imperial Stout brewed for the longest night of the year. Syrupy yet smooth, sweet yet strong. The best way to enjoy deepest winter and brood over the darkness in life.
IBU:60
Reviews

Simpuli
@ Alko Hyvinkää Willa5 days ago

4.2

Ville H
6 days ago
3.2
Mikrami
@ Põhjala Brewery & Tap Room19 days ago

4.3

Ville-Veikko
1 month ago
2.5

Juho T
1 month ago

4.1

Nikke
1 month ago

3.9
Pitkästä aikaan uudelleen testiin tämä "klassikko" joten katsotaanhan..
Lasiinkaatuu yönmustaa olutta noin puolensormen paksuisella pienikuplaisella mutta nopeahkolla ruskealla vaahtoreunuksella.
Tuoksusta:
Puhdasta maltaisuutta,rukiisuutta, tummaa suklaisuutta,lakritsaa, siirappisuutta,taatelia/luumua ja kevyesti paahteisuutta.
Maunpuolelta:
Puhdasta maltaisuutta,rukiisuutta, tummaa suklaisuutta,
taatelia/luumua,umamamia,
siirappisuutta,lakritsaa sekä kevyesti paahteisuutta.
Suutuntuma/runko:
Puhtaan maltainen,aavistuksen öljyinen, makeahko sekä tasapainoinen.
About: medium/medium +
Yleistäjorinaa/viba:
Laadukas sekä perinteinen imperial kyseessä.
Aika pitkälti juuri sitä mitä muistelin ei huono klassikko kyseessä vaikkei pankkia räjäytäkkään.

samsonite
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa2 months ago

4.2
Nyt on hyvää!

Giovanni
@ Maltainen Metso2 months ago

5.0
Mustaa öljyä.

Mela
2 months ago
4.4

Tomi V
@ Alko Idänpää3 months ago

4.1
Mustaa kultaa, mökäöljyä, kunnon hyvää!