
Reviews

Kurtsi
13 days ago
3.5

OhraVesku
13 days ago
3.4
Vaahtoaa reippaasti, yllättävän maltainen, pieni pihkaisuus ja makeus mukana, lopussa ok katkero, kovin on hapokas ja happo vesittää makua, vähemmän happoa, niin olisi paljon parempaa.

kisilen
4 months ago
3.0

Antti Kotti
6 months ago
4.2
Erinomaisen luonteikas ipa Kimitolta. Kivan raikas ja samalla maukas. Mukava humalan puraisu

Juho
@ Cosmic Comic Cafe6 months ago
2.5
Tuomas
6 months ago
2.9

Pippuri
8 months ago

3.1
Samih
@ Ruokamessut 20258 months ago
3.6
Hedelmäinen ja mausteinen. Lopussa sopivasti karvaan kirpeä.

Mika P
@ Rosala gästhamn1 year ago
3.9
Tämä kulki nimellä Bengtskär IPA. Oli kyllä maukas! 🍻🍻🍻

Liemi-Late
2 years ago
3.7