
Reviews
LaBierlissima
2 months ago
3.3
Seamus McDowell junior
2 months ago
2.9

Koykka
@ Tesco Arena Plaza Hipermarket1 year ago
2.9
Odotin enemmän. Vähän laihahko gose
Pieper-Emden K
1 year ago
3.0
Kimmo
2 years ago
3.3

Henkelsson
3 years ago
3.2

Jmal
3 years ago

3.6
Quite fruity and not very sour. Nice though
Bence B
4 years ago
4.1

Jenna H
@ Mallaskellari7 years ago
3.0

Wee P
7 years ago

2.8
Suolainen gose...suht mieto, paitsi maultaan joka on melko voimakas, ei ehkä ihan olutmainen kuitenkaan. Vahva vivahde johonkin lonkero-tyyppiseen, karvas jälkimaku, raikas tuoksu.