
Reviews

Peetu
@ Sori Taproom7 years ago
4.5
Täyteläinen, tasapainoinen, runsas. Huippuolut.

Miikka N
8 years ago

3.5
Portteriksi erittäin hyvä, stouttimainen. Ei liian voimakkaasti paahteinen. Maussa lakritsaa. Täyteläinen suutuntuma.
Lari V
8 years ago
3.5

Kupla
@ Oluthuone Leskinen8 years ago

vautere
@ Oluthuone Leskinen8 years ago

4.0
Ei liian makea baltic porter.

Gybbis
@ Oluthuone Leskinen8 years ago
4.1
Hyvää ja pehmeetä. Hiukkasen makea. Hyvvää ku mikä.

Tero S
@ Oluthuone Leskinen8 years ago

4.0
Vaihteeksi päiväkaljalla..
Tuoksultaan marjaisa, luumuinen, hiukan paahteinen.
Maultaan pehmeän öljyinen, ruisleipäinen, mämminen ja pirtsakka. Lopuss mämmisyys sekoittu sokerin ja humalan kanssa kivasti. Alkoholikaan ei maistu läpi ja runkokin on sopivan tuhti, niin miksipä tästä ei tykkäisi?
Mainio jälkiruokaolut, tai välipalaolut, tai aamuolut.. tai olut muuten vain.
4/5

pyksy
@ Oluthuone Leskinen8 years ago

4.0