
Reviews

Juho K
@ Beerdome7 years ago

3.7
Kaatuu lasiin melko ohuena, mustana, viininpunaisella reunuksella, ohuella vaaleanruskealla vaahdolla. Tuoksuu makealle, pähkinäiselle, vaniljaiselle ja suklaiselle.
Maku on pehmeä, yllättävän vähän makea, hennon suklainen ja pähkinäinen, jopa suolainen. Mallas on miellyttävän paahteinen, saisi olla vieläkin enemmän oikeastaan. Jälkimaku on kuiva, ohut, teollinen, suolainen. Runko, kun olisi hiukan paksumpi, niin tämä olisi paljon parempi. Tästä puuttuu kaikki voimakkaat maut, joten aika haipakkaa saa tämän kiskottua alas. Kanelia en tästä löytänyt.

Kupla
@ Oluthuone Leskinen8 years ago
Hartza M
@ Pien Shop & Bar8 years ago
4.0
Hyvin hasselpähkinäinen suklaaporter.
Sinsha
@ El Tirador. Toledo8 years ago

4.0

Pegaso
@ El Tirador. Toledo8 years ago

3.2