
Reviews
Joona M
@ K-Market Parila1 month ago

3.8
Juotu pullosta kenttäolosuhteissa.
Väriltään ruohon vihreä.
Tuoksultaan omena karkkimainen.
Maultaan kuin kirpeä omenaremmi tai brainblaster omena "aivolima" karkit.
Suutuntumaltaan melkoisen makea mutta ei ihan överi ja melkoisen mehumainen ja hiukan hapokas.
Jälkimaussa aistittavissa karvanverran Smirnoff vodkaa.
On tämä kerrassaan limuviinojen mersu.
Ei oikeestaan ollenkaan maistu alkoholi eikä tunnu.
Tosi hyvää tämä on mutta melko likkojen juoma.
Suosittelen likoille kesäjuomaksi.
Saku R
2 months ago
5.0

Ville A
@ K-Market Visamäki2 months ago
3.9

Sheenaurb
2 months ago
1.5

OggiE
@ K-market Niemenranta3 months ago

3.0
Very sweet green apple flavour. Tastes like apple soft drink.

Nopo
@ S-market Taipalsaari3 months ago

2.0
Nooh... Yksi menee 💚 ei muuta kerrottavaa
Peksii
@ S-market Taipalsaari3 months ago

2.1
Noh, omenamehulle maistuu..
Kw
3 months ago
3.3

Mizouhhh
3 months ago
3.5
Kauto
3 months ago
3.5