
Blond, zachte smaak
Reviews

Géchris B
2 months ago

3.5
Bier van hoge gisting, hergist in de fles. Leuke naam voor een lekker blond biertje!
Arnald D
7 months ago

2.0

Arthur Petite mousse
7 months ago
4.5
Angelo B
1 year ago
2.1
Moress974@gmail.com
1 year ago

3.3
Bart
1 year ago
3.3

Jente D
@ Bouwe's place2 years ago

3.1

Fred D
@ Tommelin2 years ago

3.7

Bierlover12
2 years ago
3.8

Antoine D
2 years ago
3.0