
Reviews

Kari K
7 days ago
2.1
NiksuMalm
@ Osteria Il Cru14 days ago

2.0
Outo jälkimaku. En tykännyt. Voi tätä juoda mutta just ja just.

Jokinen
19 days ago

3.0
Kirkas ja oljenkeltainen olut puhtaanvalkealla vaahdolla.
Tuoksu on maltainen ha ruohoisa, sekä kevyesti makeahko.
Maussa reilu maltaisuus päälimmäisenä, mitä seuraa viljaisa olkisuus ja ruohoisuus. Hunajaista makeutta, aavistus voimaista rasvaisuutta, sekä lämmittävää alkoholia.
.
Oikein toimiva, sellainen hieman vahvempi lager. Raikas ja helposti juotava, missä kuitenkin hieman makeutta ja rasvaisuutta. Alkoholikaan ei liiemmin häiritse.
Anssi V
23 days ago
3.5

Tomas
@ Simonby1 month ago

3.0
Lätkä kalja 🍺🏒🥅

Tomi L
@ Cru Restoran1 month ago

3.0
Hieman makea, maltainen, kevyehkö.
Kharpov
2 months ago
3.1
Puranen J
@ Munga Kelder2 months ago
4.3
Crisukoi
3 months ago

3.0
Kimble 75
4 months ago

3.3
Olen näköjään juonut aiemminkin, ja tykännyt silloinkin: makeahko, mutta ei liiaksi, ja todella täyteläinen. Voisin kuvitella monenkin ruuan juomavalinnaksi 👍