
Reviews

Pikku-Timo
@ Bakelit8 years ago
4.5
Vehnämallasta, ohramallasta, jonkin verran humalaa ja todella hyvä savuisuus. Vähän makea, ei ollenkaan liikaa. Täyteläinen ja vähän tuhtikin, muttei ole tönkköä. Pieni kirpsakka happamuus ja sopiva hapokkuus tekevät tästä oluesta todella mielenkiintoisen ja auttavat yllättävän hyvin peittämään alkoholia makean vehnän . Vähän on vielä banaania mukana. Myyjän suosituksesta ostettu olut ja oli ehdottomasti kannattava. Todella hyvä olut!