
Lekker biertje Ham.
Reviews
Mathias
1 year ago
1.5

Salocin D
@ Bij Nonk4 years ago

3.6
Lekker een beetje weg van karmeliet, maar iets minder smaak

Lennert DC
@ Magazijn5 years ago
3.0
Jean-Paul D
@ Magazijn5 years ago

3.3
Blond bier, geen uitgesproken smaak en afdronk
Manuel d
6 years ago
3.0

Meelkus
6 years ago
3.5

Worlds_brewerys
6 years ago
3.0
Alex L
7 years ago
4.0

Guivarc'h
7 years ago
3.3
Jubchr
7 years ago

2.6
Bière à déguster mais ne pas s’attendre à l’exception.