
55 ratings
4.1
Double Mosaic Dream
8.5% Imperial IPA / Double IPA
Double Dry Hopped Double Mosaic Dream is our standard Double Mosaic dry hopped a second time with a mosaic lupulin powder. Lupulin powder is a new hop product that is similar to our standard hops but with all the extra plant filler stripped away. It’s pure hops and it’s awesome.
Reviews

Tuhtipoika76
@ Maijamaa3 days ago

3.0
Alussa maistuu prosentit, sitten helpottaa! Hedelmäinen ja kohtuu kuohkea👌🍻

Heny
3 days ago

2.6

keijoking
@ Beer Republic Web Shop1 month ago

3.5
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto keltaisessa sameassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Aromikas onnistunut tyly kuiva humalointi, sitrus hedelmiä ja muitakin tropiikin hedelmiä. Raikas ja runsas hiilihappoinen olut.
Hedelmäinen, humalamainen, raikas ja sitrusmainen.

Markku B
@ Beer Republic Web Shop2 months ago
3.2
Ehkä toi tupla mosaic ei ollu niin oma juttu

Arnaud
@ ABinBrew7 months ago

4.3
RM
@ J&B Craft Drinks10 months ago
4.0

WilleW
@ Dorst Craft Beer Shop10 months ago

4.3
Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena muodostaen noin puolentoista sormen paksuisen vaahdon. Hento vaahto jää oluen pintaan muodostaen kaunista pitsiä lasin reunoille.
Suutuntuma on miellyttävän pehmeä mutta melko hiilihappoinen. Suht täyteläinen, ryhdikäs ja kermainen sekä mehuisa. Makupaletissa mangoa, mustikan varpua, makeaa greippiä ja hieman mausteisuutta. Jälkimaussa korustuu Mosaicin trooppisempi puoli ja yrttisyys. Hienolla tavalla esitelty Mosaic ja tässä sitä vanhan Other Halfin tuntua rungon ja suutuntuman osalta, mikä lämmittää mieltä.

Jesse M
@ Hoptimaal11 months ago

4.9
Noniin, näköjään 2021 juhannuksena juonut tämän ja annoin huimat 4,9/5. Varmasti jotain Juhannuslisää ja yllättävän monisanainen arvio tuolloin. Oli kyllä päivän eka arvio. Mosaic on kyllä lempihumalani, että katotaan. Tämä on tötsätty huhtikuussa 2025.
No ensinnäkin ei ikä paina, mutta samalla miten Hoptimaal markkinoi "tuoretta tuotetta suoraan panimolta", jotka on pantu huhtikuussa.
Lukasin tuon 4v vanhan arvion ja edelleen samaa mieltä. Lyhkäisesti. Kermaishavuinen, dänkkinen, mangoinen ja makian marjaisehko. Smoothi suutuntuma. Mehukas runko.
Onneksi ei ikä paina. Pidän pisteet. Lähes täydellinen itelle. 4,9/5.

Mélissa Émilie
1 year ago

3.8

Joakim P
2 years ago
4.5