
Reviews

Pygmindorf
2 years ago
3.0
Hyvä aamupalajuoma, raikas, ei liian kirpeä.

Mypietimi
7 years ago

3.0
Valitettavsti ei löytynyt kyseistä olutta mutta arvostellaan saman firman tuote. Oikein pehmeä ja maukas.
Locke
7 years ago
4.4
Lpool
8 years ago
3.5

Beerman63
8 years ago
3.0
Daniel B
8 years ago
3.0
*****
8 years ago
3.7

Furi
9 years ago
3.5

elmiguelete@icloud.com
9 years ago
5.0

Mightykoala
10 years ago
2.5
Ihan hauska radler. Näistä ei paljon kokemusta ole, mutta kyllä tämä on pienellä otannalla sieltä paremmasta päästä. Varmasti loistava juoma kesähelteillä.