
Reviews

Hagge
2 months ago
2.3
Grahn J
2 months ago
2.5
Smak av banan och choklad men inget för mig!

Allelof
2 months ago

2.5

Ovemar J
2 months ago
3.8

Christopher
4 years ago
4.3

Tony Vdz
5 years ago
3.8
Micke T
5 years ago
5.0

Tarde
6 years ago

5.0
Ihan huikea olut! Lapsuuden Hobo toffeekarkin maku ja tuoksu, lasin reunaan jää sokerikyyneleet, upea tuotos. Mitäs ne sanoo:"Kaikki ruotsalaiset oluet maisyuu samalta", ja höpöhöpö

Hubbabub
@ Connys Ölhörna6 years ago
4.0
Lots of banana & chocolate
Micke T
7 years ago
5.0