
Reviews

Drix
7 years ago
3.5
Jetro V
8 years ago
4.5

Lauri
@ OlutExpo 20188 years ago
3.5
Kirkkaan keltaista ja todella sameaa. Runsas isokuplainen vaahto.
Tuoksu humalaisen hedelmäinen ja kirpakka.
Maku hyvin katkera, makeahko ja aavistuksen hedelmäinen.
Hyvä NEIPA.

Vehe
@ OlutExpo 20188 years ago
3.7
Raikas hedelmäinen, maukas kokonaisuus
Jaska
@ OlutExpo 20188 years ago
3.1

Path of Glory
8 years ago

2.0
Neipa, Vraiment comme un ipa.
Couleur trouble. Biere Rafraîchissante et amère.
(Pas mon truc