
Reviews

Yeast yanni
@ SuPerAlko Ainaži8 months ago

2.8
Ihan ok lime häsmäkkä.
Kaide
@ Rimi, Baronacentrs1 year ago
3.0
Tomi N
2 years ago
0.4
Teemu V
2 years ago
3.3

Hoocee
@ Rimi Express, Centra Rajons, Riga2 years ago
1.8

Tapio
3 years ago
1.5
Lime ei juur maistu ja muuten aika keskinkertanen.

Henhei
@ Rimi, Baronacentrs3 years ago

2.1
Iha jebaa tämmöstä ihme hinttari limukalja systeemiä tai mitäpä näistä nyt tietää mutta iha hyvää tai arvostelu kykykin aika matalalla toisaalta
Think
@ Lats6 years ago
3.4

TRommi
@ Maxima X Pulkveža Brieža iela7 years ago

3.0
Paikallista limen ja sitruuna makuista olutta. Vähän niin kuin Sol:ia joisi, mutta hirman ehkä hapokkaampaa ja etiketin mukaan lightia. Aika kesäinen olunen! 🍻🇱🇻
TRommin tähdet:
*** ja 1/2
Eterny
7 years ago

3.5
Latviassa uppoo tissutteluun oikeen hyvin