
Reviews

Julle
@ St Michael8 years ago

3.2
Easy to drink beer lot of peach in the flavour and taste. Like it đ»đ

Tombarasso
8 years ago
3.3
Loistava ja makea. VÀhÀn turhankin persikkainen. HyvÀÀ silti.

Harwey
@ Bar Fellows8 years ago
3.0
Ei kovin kummoinen. Toki persikkaa on ja IPA taustoja - ihan kiva yhdeksi muttei enempÀÀ

Laura Laukkanen
@ Bar Ihku Oulu8 years ago
Artoolio
8 years ago
3.5