
Reviews
Vesa P
@ Bierhalle3 months ago
3.5

Viskisieppo
@ Bierhalle10 months ago

3.0

Jarkko R
@ Bierhalle Esplanada Lodz11 months ago

3.0
Pehmeä maku, hyvä vaahto, kaiken kaikkiaan ihan hyvät olut.

Jukka K
@ Bierhalle1 year ago

2.8
Märtzen, joka on aavistuksen tunkkainen. Kyllä tätä kuitenkin ilolla juo.

Markku
2 years ago
3.3
Hoorutka
@ Bierhalle Wrocław2 years ago

3.1
Helposti juotava maltainen märzen, ihan ok.

Samuel V
4 years ago
3.7
Vincent P
5 years ago
4.0

Bentech
@ Bierhalle5 years ago

4.0

Karpa
6 years ago
3.5