
Reviews

Bonne1978
3 years ago
3.2

hwæt
@ Pien Shop & Bar8 years ago
4.0
Oikein mainio villihiivasarjan esitys taas Brekerietiltä. Sopivan hapokas ja maltainen, maussa hedelmäisyyttä ja kellaria sopivassa suhteessa.

Jirka
8 years ago

4.0
Tuorepuristettua sitruunaa, ruohoa ja tammea. Keskitason happamuus ja mukavan täyteläinen runko.