
Reviews
D'Alba
15 days ago
3.1
Normāls alus.

Wesku
@ Hotel Sigulda24 days ago
3.2
Pientä makeutta tässä. Hyvä janoon.

Klāvs
@ Lidl Tukums1 year ago

2.8
Pretty average beer.
Superpippo
2 years ago

3.0

Henhei
@ Rimi, Origo, Riga3 years ago

2.8
Pullo aukes varsin tyydyttävästi poksahtaen haju on olematon tai siis sitä ei ollu maku oli melko perus lager paikallisella omianais maulla, ollen kuitenkin melko hyväää

Tapio
3 years ago
3.5
Ei juuri haise miltään maistuu aika tasaiselta, mikään ei oikeen tuu esiin.

Jari T
@ Rimi, Daugavpils3 years ago
3.5

edzha
@ Rimi, Strēlnieku iela, Sigulda4 years ago

4.0
Great latvian beer 🍻

Kuokkanen M
@ Rimi E-veikals4 years ago

1.9
Quite sweet and malty.

Tunku
@ Rimi, Āzenes iela, Rīga,7 years ago
3.2
Pullosta maisteltuna erittäin runsashiilihappoinen, keskinkertainen lager. Ei mitään ihmeellistä.