
150 ratings
3.6
Lauterbacher Natur Weizen
5.3% Hefeweizen
Unfiltered
Reviews

Oltsu
@ K-Citymarket Kupittaa Turku8 days ago

3.4

Timo
1 month ago

4.4
Ich bin ja nicht so der Weißbier Freund...aber...dieses Natur Weizen schmeckt mir sehr gut! Prost
VesPa
@ K-Citymarket Varkaus1 month ago
3.5

Nante
@ K-Citymarket Kokkola3 months ago

3.6

Jere
3 months ago

2.8

Tonza
3 months ago
4.5

Ihoden kaljakeisari
@ Gastrobar Rauman Wanha Krouvi4 months ago

3.6
Saunaillan etkot.
Onpas kiva vehnä. Väri näytti siltä, ettei tämä toimita, mutta olin onneksi väärässä.
Kivan kirpsakka ja banaaninen. Saisi olla tuhdimman tuntuinen.

Henhei
4 months ago

3.8
On kyllä varsin tyylipuhdasta weizeniä kivasti pientä sitruksisuuttakin löytyy ei oo sillai överi raskas banaani bläjäys
Soikee
6 months ago
3.0
Waltenberger S
7 months ago
4.5