
Reviews
Koikkis2
10 years ago
3.0
Juuso L
@ Olut Expo 201610 years ago
4.0

Caarle
@ Cosmic Comic Cafe10 years ago
3.0

Bob Hops
10 years ago
3.5

Bob Hops
10 years ago
3.5

Miikka K
10 years ago
3.5

Joonas N
11 years ago
3.0
Yllättävän tumma saisoniksi. Tuoksussa ja maussa on paljon Nelson Sauvinin mansikkaisuutta. Belginen mausteisuus taustalla. Pehmeä, hyvä suutuntuma.
Nyt ei saksalaisilta ihan mennyt belgin ja jenkin yhdistäminen nappiin. Kyllä tätä silti paljon mielummin joi kuin keppanaa :)