
Reviews

Rene L
29 days ago

4.2
Süffig, lecker, biss'l herber - sehr zu empfehlen! Zurecht mit Gold prämiert 🍺 #PROST 🍻🤙

Schorse_386
@ Ostrauer Hof1 month ago

2.8
Dolle. Muss nicht.

vautere
@ K-Supermarket Knuutilankangas10 months ago

3.5
Kyllä sekalaiset tän tyylin. Hyvä juotavuus eikä liian makea.

Juha
1 year ago
3.8

DerStiff
2 years ago

3.2
Nicht so überzeugend

Schmitzi
2 years ago
3.5
Philipp F
3 years ago
4.0

Leif C
@ K-Supermarket Nummenpakka5 years ago
3.0
Reilunsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa kirkkaan oljenkeltaisen oluen yllä joka tuoksuu kepeän olkisen ruohoisan maltaiselle ja maistuu kuivan kepeän lievästi humaloidulle, kolme bojoo. PE: 09.09.21.