
Reviews
Kolibri91
8 days ago

3.4
Vaikea saada ilta-aurinkoa kuvaan mukaan sellaisena kun sen ihmis silmä näkee mutta kyllä se siellä taustalla on.
Ulkonäkö, oluessa runsas hallittu vaahto, vaahto jättää upean tasaisen hienojakoisen hunnun joka peittää koko pinnan. Olut on täysin kirkas ja kullankellertävä.
Aromi, tuoksussa on jotain multaisuutta, hieman metallia, jalohumalointia, raikas ja kuivan puoleinen aromi.
Maku, maku on pehmeä ja siinä ei ole mitään kitkeryyttä, hieman lättänä, helposti juotava, ujosti hellesin pistelevää suutuntumaa, hiilihapotus on pehmeä, runkoa löytyy jonkin verran, maku on kuivan ja makean väliltä. Ei paras helles mutta parempi kuin markettien perus hellesit kuten Spaten tai Paulaner. Ok janojuoma

Vesku-70
@ Alko K-Citymarket Järvenpää1 month ago

3.7
Maltaisen maukas pehmeä helles saunan jälkeen ukkosen hellittäessä

ZiKa
@ Volkach6 months ago
4.4

Jylppy
@ Parlascio1 year ago
2.7
Teemu V
1 year ago
2.7

Hanzel
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti1 year ago
4.0

Julmajuha
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti1 year ago

3.2

Varyag
@ K-Citymarket Kupittaa Turku2 years ago
4.0
Tosi hyvä ja maukas olut. Erittäin raikas.

Toni M?
2 years ago
2.9

Reiska
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti2 years ago

3.5
Maukas helles, kaikki saksalaisen oluen kivat puolet. Taattu laatu. Nam.