
Reviews

T. Holm
@ Holms hus.9 months ago
3.6

Peter Karlsson
9 months ago

2.3

Thomas Syster
2 years ago

2.8
Inte världens godaste, inte världens äckligaste men den är helt okej. Rekommenderar inte att köpa denna, då finns det mer prisvärda och goare öl🤐🤐🧢

Kroghall
@ Pub Stallyktan2 years ago
2.7

Lillis
@ Ölstudion3 years ago

3.9
Den va fin, besk fint

Conny S
3 years ago
3.4

Peetu
@ K-Supermarket Kuninkaankulma3 years ago
3.0

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala3 years ago

2.5
Tosi paha ja huono kaikinpuolin.

Samppe77
3 years ago
2.3
Ei maistu

LärsPepi
@ K-Citymarket Iso Omena3 years ago
3.1