
Reviews

Juho
2 months ago
2.8
Kivan fressi ja juotava.

Laars
@ SIP Tallinn2 months ago
3.0
Kevyen kukkainen, aavistuksen katkeroinen, vetisyyttä näitäkin enemmän. Riittää, että tämä harvinaisuus on saatu tölkkiin ja maisteltua. Ei tarvii työmiehen hikeä purkittaa oluen muotoon.

Mikko S
5 months ago

2.1
Tämä ei maistu oluelle ollenkaan. Enemmän seltzer fibaa aiheuttaa itselle.
Makeahko ja ruusuinen.

OggiE
@ Selver Balti Jaama Turg6 months ago

2.0
Watery pale ale with some floral notes
Priit A
6 months ago
3.3

Göbbelsberg
8 months ago
3.5

R.Mikko
8 months ago

2.5

Jon T
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn9 months ago

2.9

Päivi K
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn9 months ago

3.3
Yksisarvinen
9 months ago

3.4
Tölkistä melkein voisi jo antaa lisädesimaaleja. Kevyt ja raikas. Ruusuvesi maistuu hienoisesti. Yllätyin, ettei juurikaan katkeruutta.