
Reviews

Tarzan
5 days ago
2.8
Sådär måste jag säga, har smakat många bättre Märzen.
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online15 days ago

3.2
Tuoksussa makeutta hiven. Maun puolella myös makeutta, runsaammin kuin tuoksun perusteella. Karamellimäisyyttä ja maltaisuutta. Pehmeyttä. Katkeroa hiukka.

Eklöf L
28 days ago
4.0
alexandra
28 days ago
4.3

Magnus R
1 month ago
2.5

M de Santa
@ Bierzwerg Greven1 month ago

3.4
#748 🇩🇪
Leicht süßliche malzige Noten, die gleichzeitig etwas bitter sind bestimmen den Geschmack. Der Körper und die Optik sind gut, insgesamt lecker.

Luddemannen
2 months ago

3.7
Fredrik F
@ Systembolaget Vetlanda3 months ago

4.0
Fredrik F
@ Systembolaget Vetlanda3 months ago

4.0

D.A.L.
4 months ago
4.0