
Reviews

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti6 days ago
3.5

HKIred
@ K-Citymarket Ruoholahti8 days ago
3.0
Kolibri91
8 days ago

3.7
Ulkonäkö, melko voimakkaasti sai kaataa että sai vaahdon aikaiseksi, vaahto on erittäin hallittu ja semirunsas, vaahto on rakenteeltaan todella tiheä ja pienikuplainen, vaahto jättää samettisen tiheän koko pinnan peittävän hunnun, olut on täysin kirkas ja kullankellertävä. Täytyy sanoa että tuo hunnun koostumus on kyllä hieno ja se tarrautuu lasin reunoihin pienikuplaisena tiheänä mattona, tämä näyttää pienpanimotuotteelta.
Aromi, tuoksu on neutraali, puhdas, raikas ja vähäinen, lähes vettä. Aivan pikkusen sitrusta ja maukeuteen viittaavia elementtejä sekä heinää havaittavissa.
Maku, maku on melko vähäinen ja erittäin puhdas, ei juuri makeutta tai kitkeryyttä, paljon humalan ja hiilihapon pistelevyyttä suutuntumassa, täytyy antaa lämmetä hetken koska runkoa ei tule esiin vielä…lämmettyään tuote on melko samanlainen siihen tulee enemmän humalan luomaa pohjaa, runko vaikuttaisi olevan vain tukeva elementti tässä oluessa, olut on oikein hyvä ja rapsakka janojuoma, kuivan puoleinen, kivaa nokkosta ja sitrusta, toimii itselle hyvin. Mukavan makuinen ja helposti lähestyttävä rapsakka helles olut!
Razvan P
3 months ago
3.2

Ramoram
4 months ago

2.7
Sehr Feinperlige Schaumbildung. Fruchtiger Hopfengeruch spielt sich auf. Antrunk eher schlicht. Im Verlauf ist es aber wirklich Bland. Es kommt nie was richtig geiles. Und dazu halt auch relativ bitter. Verändert sich auch im Verlauf kaum.
Meins isses echt nicht. Keinen ganzen Abend saufen.
lon.etie
7 months ago
2.5

OhraVesku
7 months ago
3.4
Hyvä, normivaahto, maltainen Ha viljainen alkupuraisu, suht pehmeä suussa, ok vaahto, jälkimakuun taittuu alun viljaisuus, kepeä ja kuva, muttei nyt lajinsa parhaita.

ProBier
9 months ago

3.0
Dieses Bier erscheint goldgelb und besitzt einen Alibischaum.
Hier handelt es sich um ein typisch bayrisches Helles.
Es schmeckt lieblich getreidig und ist sehr mild.
Aber eigentlich muss das ja genau so sein.

Hudel
11 months ago
3.0

Höfö
11 months ago

3.1
Münchenin taxfreen löytö. Voittaa suomalaiset vaaleat