
Reviews

Juha M
@ Zake pizzeria & wine bar9 days ago
3.3
Hyvä saksalais pilssi! Uppoo pizzan kanssa

panu
24 days ago

5.0
Kolibri91
29 days ago

3.7
Tämä oli tänään uudelleen testissä, yksi parhaimpia perinteisiä saksalais pilssejä joita olen maistanut! Nostetaan arvosanaa hieman.
Arttu T
1 month ago

3.5
.

Karmahii
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere2 months ago

3.4
The 2nd of May, warm Saturday. German pils to quench thirst after gardening. Bright, bubbling goldenyellow beer with ample white foam hat on top. Scent is more hoppy than malty, herbs too, as promised in the labeltext. Taste is also hoppy, herby and to citrus fruits. Refreshing after garden work.
Kolibri91
2 months ago

3.5
Ulkonäkö, oluessa erittäin voimakas hallittu vaahto, vaahto jättää paksun saarekkeen lasin keskelle. Olut on haalean kullan keltainen ja täysin kirkas.
Aromi, hieman on hajuaisti hukassa ja nenä tukossa, tuoksu on raikas.
Maku, maku on pilssille melko pehmeä, suutuntuma on mukavan ilmava ja kermainen, hieman kitkeryyttä jälkimaussa. Puhtaan makuinen pilssi!
Janne S
6 months ago
3.0
lon.etie
6 months ago
3.0

Benjamin Bierchen
@ Diti7 months ago

0.4
Die Brauerei Riegele toppt sogar ihr unterirdisches Stadion Bier…
Dafür sollte man Schmerzensgeld bekommen.
fr3nz
@ Borgo Burger- Osteria Borgo Doltra1 year ago
3.0