
Reviews
MakeJ
@ Bierhuis Rotterdam14 days ago
3.0
Juotu 15.7.2021 olutravintola Rotterdamissa Helsingissä. Tämä olut oli hyvä.

Eliasmeister
@ Harvest Home1 year ago

3.8
David Richard

Toni L
2 years ago
3.0

Lauruus
@ Bierhuis Rotterdam2 years ago
3.6

SP S
3 years ago
3.0

Patriki
@ Bierhuis Rotterdam3 years ago

3.0
Hyvä! Todella juotava.
Tom S
3 years ago
3.5
Asmo N
4 years ago
3.0

Marko K
@ Bierhuis Rotterdam4 years ago
3.3
Perus ok ja hyvä pilsneri

Maitopoika
@ Bierhuis Rotterdam4 years ago

4.6
On se nyt tällä kelillä ainakin yli nelosen. Kilometrin keskipäivän auringossa kävelyn jälkeen lähempänä vitosta. Jos en olis justiinsa juonu isoa vesilasia ennen tätä, ni tää olis täydet viis kultatähteä. Tuoppikin on puhdas, eikä kauhian kulahtanu! Jatkoon.