
Galaxy, Vic & Lemondrop
Reviews

Jepuuuh
11 months ago
2.4

Pete_78
@ K-Citymarket Karisma Lahti1 year ago

3.8
Hyvä hedelmäinen tuoksu heti tölkin avatessa ja sit lasiin kaatuu nätti kellertävä samea olut kera kermaisen vaahdon. Hyvä alku siis 😃 sitruksisen ja happamahkon makumaailman sekoitus.. hyvä siemailu olut. Tukeva tuote 🇮🇪 panimolta ja klassikko suunnannäyttäjä joka toimii tänäkin päivänä.
Vähän piti googlettaa.. tiedä sit paljonko tämän resepti on muuttunut n.7 vuodessa mut hyvin toimii vielä tänäkin päivänä.

JarIPA
@ Kuluma Pub1 year ago

3.0
Sopivan kitkerää IPAa. Jälkimaku tuttu, humalainen. Alkoholi ei maistu, mutta ei nyt mitään suurta muutakaan makujuhlaa ole.

Bobby B Smooth
1 year ago

3.9

Gustavo
@ Cerveteca Lisboa1 year ago

4.1

Ragnarök -
@ 5piste5 x Myrrys1 year ago

3.2
Mieto tuoksu, mutta kohtuu hyvä tuoksu. Aika täyteläinen ja makea. Alkoholi vähän puskee läpi, mutta ei huonolla tavalla. Tästä maistaa että voltteja on paljon mutta ei maistu silti kiljulta

Vesku
1 year ago
4.0
Markku A
@ Alko Naantali1 year ago
3.4
EK95
1 year ago

4.8
Kannattaa. Kannattaa!!!!
Pekka M
1 year ago
4.0