
Reviews

Simo B
@ Taps&Tacos Umeå2 months ago

3.7
Maistuva ipa, mukava tuttavuus! 🫣🥳✈️

ToniPasiUnski
@ Taps&Tacos Umeå2 months ago

3.0
Oikein mukava ipa
Jonathan
9 months ago
3.6

Heikki-Juhani N
11 months ago
4.3
Terhi
@ Zinc Craftbeer & Streetfood Festival 202511 months ago
4.0

Stonehill
@ Zinc Craftbeer & Streetfood Festival 202511 months ago

3.2

Juho K
@ Zinc Craftbeer & Streetfood Festival 202511 months ago

3.3
Runko jää tässä niin ohueksi, että ei tämä ihan nappisuoritus ole. Jälkimaku on myös semisti karvainen. Kuitenkin tällaisella helteellä maistuu varmasti hyvältä.

Axelsson T
1 year ago

3.0
Corentin joseph
1 year ago
4.0

Gottardelli Roberto
@ Birre dal Mondo1 year ago

4.4