
Třináctistupňové světlé hluboce prokvašené speciální pivo s plnou vyváženou chlebnatou chutí a příjemnou výraznou hořkostí.
IBU:30
Reviews

osmog
1 month ago

4.8
Varmaan jo 2 vuotta tämä on kummitellut jääkaapin takana. Nooo, maistetaanpa tätä.
Että kun on hyvää, kevyt ja pilsnermäinen runko, humalointi on pilsnerin kaltainen ja ruohoinen muttei erityisen katkera. Helposti juotava mutta myös makumaailmaltaan monipuolinen, kevyitä hefeweizeninkin kaltaisia makuja löytyy, esim banaania. Todella hyvä, eikä tässä ollut mitään pahoja sivumakuja.

Lappalainen
2 months ago

3.4
Hyvä tsekkiläinen perus bisse. Kevyt, mutta toimittelee.
mkgin
3 months ago
2.9

KaljaKari
@ Alko Verkkokauppa5 months ago

3.9

Thunderpedal
5 months ago

2.8
Saunakaljana menetteli.
Pune
@ Prisma Laune8 months ago
3.3
Aika läpikuultavan keltaista. Reilu valkoinen vaahto, mikä katoaa kyllä nopeasti. Humalaa, viljaa ja raikkautta. Helposti juotava kokonaisuus, mutta melko laihaksi jää.

Kobe
9 months ago

2.4
Nyt ei iskenyt vaikka juotavaa olikin. Laimenee nopeasti.

Juhki
@ Prisma Kirkkonummi9 months ago
2.8
Kullanruskea, kirkas. Vahva vaahto. Pehmeä, kuivahko, hieman mausteisen kuusinen humala. Oikein hyvää tsekkiolutta

Markus K
@ Prisma Pori Mikkola9 months ago
2.0
Tympeä ja tylsä. En ole pilsneri-miehiä. Ei jatkoon.

Tommahol
9 months ago
3.4