
Reviews
Maurizio O
25 days ago
3.5
Roberto C
3 months ago
3.0
Roberto C
6 months ago
2.5

Yerko van Basten
3 years ago
2.5

Alberto B
3 years ago
3.0

HooDee
@ Euro Spin3 years ago

3.2
Kevyt ja makeahko tumma olut, paahteisuutta ei ole ollenkaan.
Helposti juotava.
Libo
3 years ago
3.0

Mikko H
3 years ago
2.7

Franckydream
@ EuroSpin Oria3 years ago

2.8
Bière goutue, qui reste sobre par rapport à certaine dark

Alberto B
3 years ago
3.0